perjantai 26. kesäkuuta 2015

Roope Salminen & Koirat - Madafakin darra (feat. Ida Paul) (lyrics)

En tiedä mitä tapahtuu en tiedä mistä herään
mut kakskyt kaverii o soitellu mun perään
taas täs kävi näin, mul on paita väärinpäin
luuri jonnekkin jäi, laita inboxiin viestii
tuskan hiki valuu, haluun karkuun äkkii
mut ovel ovimies heittää mut inee bäkkii (päästä pois)
who let the dogs out, koirat takas häkkiin
tauskina tärisen, tää on madafakin nättii

Tiistain ja sunnuntain välisen’ yönä
kello on kuusi ja kotiin en löydä
Tiistain ja sunnuntain välisen' yönä

Täs on ollu vähän kaikenlaista jyystöö
viis päivää ihan luokatont’ ryystöö
mä lupaan et ei ikinä, ei ikinä enää
ei ikinä, ei ikinä
mä vihaan tätä madafakin darraa
tasottavil koitan huijata karmaa
mä lupasin ei ikinä, ei ikinä enää
ei ikinä, ei ikinä

En tiedä mitä tapahtuu en tiedä mistä herään
tajuun etten tunne koko kaupungista ketään
ei jäänyt yhet yhteen, mitä mä nyt teen
on faija taas ylpee ”hienosti poika”
omalla lomalla somassa pienessä
miten meni noin omasta mielestä
who let the dogs out, koirat takas häkkiin
tauskina tärisen, tää on madafakin nättii

(se on Roope Salminen ja Koirat, tiedätte miten tä homma toimii)
Tiistain ja sunnuntain välisen’ yönä     
(mä en ees tiedä mikä päivä nyt on)           
kello on kuusi ja kotiin en löydä                    
(okei, nyt kaikki)
Tiistain ja sunnuntain välisen' yönä                 
(tarvii kaikilt nyt ne keuhkot täytee ilmaa koska nyt mennää kertsiin)

Täs on ollu vähän kaikenlaista jyystöö
viis päivää ihan luokatont’ ryystöö
mä lupaan et ei ikinä, ei ikinä enää
ei ikinä, ei ikinä
mä vihaan tätä madafakin darraa
tasottavil koitan huijata karmaa
mä lupasin ei ikinä, ei ikinä enää
ei ikinä, ei ikinä                                                                                    


3 kommenttia:

  1. Voitko tehä lyricsit pummiharmonian biiseistä köyhyys ja maailma nukkuu?

    VastaaPoista
  2. Voi vittu mitä SKEIDAA!!! Mä vihaan tätä madafakin PASKAA!!! Ei ikinä enää, ei ikinä enää... Tätä MADAFAKIN PASKAA!!!!!!!!!!!!!!! VOI VITTU NÄITÄ BIISEJÄ!!!!!!!!

    VastaaPoista