torstai 18. syyskuuta 2014

Harhakuvitelma & Valveuni - Et enää tunne (lyric)



(Kertosäe)
Et enään tunne mua ollenkaan
et tiedä mun unelmaa
ja mulla on niin kauhea ikävä
vaikket olisi, pelastus sinäkään

Kun mä lähden kotoo, jätän TV:n päälle
jotta kun mä tulen, vastas olis edes äänet
ja mä muistan tervehtiä kotiin tullessani
vaikkei edes kaiu minun pienes talossani
Mä tein sut parist tyynystä ja peitoistani
ja kerron sulle päivieni kuulumisiani
Kun mä alan syömään, katan kahdelle vielä
kun eihän sitä tiedä, eihän sitä tiedä

Ei, et sä välittänyt musta edes ikinä
Jos aina sataa, ei saada edes kipinää
Jos silti  näkisin sut edes kerran vielä,
voisin puhkoo mun silmät, en tarvis enää niitä
Jos sä oisit täällä mua sattuisi, käsitän
mut kato mua näytänkö, että mä välitän
Ei ehkä oltu luotu toisillemme, mut silti
tulisit takas, saisit miehen alistetun, kiltin

Kertosäe

Mä oon miettiny, ja miettiny teitä
kuljettuja, ennen kaikkee miettiny meitä
aika matelee, ku vanha rampa etana
sekunti eteenpäin, tuplasti takasin pikana
Energia loppu, vaikka sitä iha vast sais
Laskut ei lopu, vaikka niitä kuinka maksais
Jalat o muuttunu jo aivan liian raskaiks
Noustava on, vaikka ei vittu jaksais

Joskus mä vaivun uneen, tunnen eläväni
elämäni juhlaa, ei enää puukkoi selässäni
En mä tunne pelkääväni, ei pelkoi mielessäni
ei pahoi sanoi kielelläni,  kirkkautta mielelläni
Tiedät säki, mitä haluat, ja haluat mua
olen se keneen sä haluut ihastua, rakastua
unelmasi kuva, unelmasi mua
ja sit mä herään, on kylmä enkä näe sua

(kertosäe x2)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti